Saturday, May 13, 2006

炸蝦角、燒賣

今日趕唔切去上堂,去到已經係7點幾(6:30開始呀),最重要既部分我就miss左喇﹗炸蝦角同燒賣,最緊要就係個d肉點整嘛﹗唉~去到時,只見到d炸蝦角係d油到炸炸聲。好在燒賣未包,一陣可以睇,今日兩款都好好食。真係要影張相留念下。




上完堂喇,本來係去做運動,不過人地又做完喇,冇謂要人等啦﹗所以我地一於決定,我唔去做喇﹗真係開心,可以慢慢行下街嘛﹗行行下,行到去創興,大家都知多野食啦,我同佢又未係果度食過喎﹗咪試下啦,打邊爐早排先食過,咁話時話真係好耐冇食自助餐,咁岩又見到有,咪試下啦﹗點知...真係好激氣,又話係送三文魚剌身,點知話冇貨,變左係天羅。又話係海鮮自助餐,點知乜都冇,又話有壽司,點知每半個鐘出一次,每次有9件,又話....算我要記得咁慘痛既經歷。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home