Wednesday, April 26, 2006

Pass左

wowowow....終於完喇﹗今日放假都係值得,以後唔駛再煩喇﹗其實我一早做好預備,諗住缺左個廿四孝女友先,萬一人地fail左,都有野安慰下嘛﹗一早起身買早餐,做外買妹,跟住送人地去考試,自己就去買野煮野,之後等人考完試返來食。最衰人地要返工,邊有人請一日假,毛啦啦老細叫下午返工架。唉~一個人咪行街街買下衫。夜上就去打邊爐,兩個人真係食得唔係好多野,仲要我減緊肥嘛﹗
anyway.今日係開心既。

2 Comments:

At 28/4/06 12:53 PM, Blogger Ryan said...

恭喜kenny!恭喜妳!
hmm...我昨天請了假,但老細話有野趕,我都番左去做左個半鐘頭野,我同kenny做埋d蝕底野!! hahaha

 
At 30/4/06 12:35 AM, Blogger purpleaileen said...

THX!!!
你唔好成日蝕底呀﹗

 

Post a Comment

<< Home