Sunday, April 09, 2006

OSIM~uZap

嘩﹗我終於買左部uZap喇﹗唔好理佢有冇用啦,買左、用左、心安左咪得囉﹗不過當然我都想會有d功效啦﹗減肥我就唔會期望太多,不過肩、背既舒緩,我估點都會有掛。
其實自己考慮左好耐,又去OTO睇,又去OSIM睇,又去朋友度左試加試,又心大又心細,又15又16,真係煩。到最後點解會揀左OSIM,係因為五個原因:
第一個感覺舒服D,好軟。
第二個係振振下,比起OTO冇咁痕。
第三個係個SALES PRO D,佢介紹得好詳盡,又有分析OTO一代同OTO二代再加OSIM既分別。
第四係有人支持OSIM。
第五係OTO個SALES問乜都答唔出。
最後OSIM WIN左。
而家我就係按住來打BLOG喇﹗

2 Comments:

At 11/4/06 4:38 PM, Blogger Ryan said...

點樣架?POST黎睇下:-)

 
At 11/4/06 8:03 PM, Blogger purpleaileen said...

好呀...

 

Post a Comment

<< Home