Sunday, April 02, 2006

公公好了很多

今日去探公公,見佢面色同精神都好好多。起碼唔駛再輸血,不過仲未可以食野。我問左個男護士,佢話公公個胃同十二指腸損左,未食得野,如果出得醫就食得喇﹗
其實我都得擔心,不過我真係好嬲我細妹,佢今都冇去探公公,其實佢應該叫埋gary來啦,媽仲要幫佢講好話,話佢公司有野要做唔來到探,媽仲問我係咪要叫佢叫gary來。我心想,呢d野係用自己個心,有心就唔駛叫啦,我細妹又唔係返屋企,佢點會走返來探呀﹗我都未興完,個細佬又係咁。點解而家d年輕人會咁呀﹗公公都咁老,又住得咁近,唉~~~心淡。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home