Sunday, March 19, 2006

California Fitness Centers

今日去左做運動,一入門口,就有個乜乜general manager行埋0黎就講「兩位剛才我睇到你地個會籍仲未upgrade既,你地唔知我地係15,16號有個xxxpromotion咩」
「唔知喎」
「我地新舖開張喎,應該有同事通知你地呀﹗唔緊要,我而家幫你地睇睇,睇下仲有冇個優惠先。你地都參加左1年以上啦﹗過0黎坐先,阻你地一分鐘」
「個promotion係我地經理先做到個優惠俾你地,今日本來我地d經理係唔駛返工呀,不過就係知你地有好多人收唔到通知,所以今日會幫你地upgrade」

「不如我地做完運動先啦」
「你地係couple package仲好,等我幫你地check下仲有冇d優惠先,如果冇我都做唔到俾兩位」.......
過左差不多20分鐘...佢用左好多唇舌,我就保持姿態唔會做決定既人...傾左好耐
...忍左好耐,都係開左聲同個乜乜manager講,「我地需要一d時間去消化你既優惠,而且都要時間去商量一下,優惠太特然,亦真係太優惠,不如大家都唔好浪費時間,我地做完運動會落0黎答你」個乜乜manager想講野時,我又講「8黠我地會做完,到時係搵返你啦,唔好意思你點稱呼」跟住佢就放人,我地咪做運動啦﹗到走時...我要求佢答人地,我唔會出聲。當見到個乜乜manager時,個manager望住我,我就好有禮貌做左個手勢,表示我唔係決定者,manager就望番佢。總之最後,我地係決定唔會upgrade個會籍0架。
一次個俾哂差不多4年會費(成6百幾7百蚊x12個月),之後可以玩到2010年都唔駛俾錢,upgrade左仲可以間間都去得玩,真係抵。不過我地唔會囉,又唔係唔去fitness center冇得做運動。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home