Sunday, March 12, 2006

一個舊同學/朋友

pkyu aileen's Johari Window呢個website係一位中學同學send俾我,佢話玩下無妨。
呢位同學真係好耐冇見,係中學時既男朋友既好朋友,以前都會上我屋企幫我整下電腦,上過我屋企既人唔多,可想言之佢係一個幾得我信任既人。佢今年25歲,係一個好靜好cute好肯幫人既男人,做一份好普通既工作,係一間y&c centrepa,就係咁識左佢個女朋友都成2年喇,佢女朋友係一位社工,學識、人工、人際關係樣樣都好過我既同學,年齡大佢3年,不過佢地相處得好好。今日同學同我講,佢resign左份工,因為對份工已經冇哂heart,佢話「頂唔順...精神上...好辛苦...同事做到不聞不問....好似得你一個人做咁,你有你做,人地有人地做。仲有係中心上下無人咁話我半句...但咩都要你去處理...重要俾家長..小真係咩工作熱誠都無喇..心死。」睇到呢度.........仲有上司,佢又話「上司唔係好衰人...但我覺得佢係一個做得唔好既主任,佢做野都好亂...我整齊過佢」。嘩﹗想想下好似自己都係咁。仲有「主任佢唔珍惜我們,對同事無鼓勵。這點足以使呢間中心3年內走3個社工,3pa..一個姐姐」。我完全明白佢既感受,不過佢點解唔搵左工先呢resign呢,又唔可以俾屋企人知,要係一個月既時間內搵到,係有d難度,好在佢有個好女朋友幫到佢。一想到呢度......我又不禁「唉」左一聲。不過同左舊同學傾完計,我又好似有d輕左既感覺,我都唔知點解。anyway,大家努力啦﹗將來係要自己努力爭取番來既。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home