Saturday, April 01, 2006

本能2

本能2(BASIC INSTINCT 2)
睇之前我睇左兩篇影評
1. ***粒星
電檢處Cut得太多啦!

優~莎朗比第一集更奸,更攻心計
劣~唔能夠睇完汁完味的版本
都唔明點解係三級,最三級都比電檢刪哂,全場只得三個裸露位,仲要係唔夠30秒,最核突的死神3反而2級,真係唔明.不過純粹睇劇情都可以,但抱住睇肉心態必定失望而回.

2.*粒星
優Sharon Stone演得好好,攻心計攻到暈,觀眾絕對同個醫生感同身受
劣開頭比較悶
睇開頭果段,一尾係咁講咩性呀果d,好鬼悶,諗住開錯飛入錯場啦 但睇到中段先發覺呢套野既精妙之處 Sharon Stone演得奸得黎,講野又不乏說服力,令人好有信佢又唔係,唔信佢又唔係既感覺... 睇開頭果段,一尾係咁講咩性呀果d,好鬼悶,諗住開錯飛入錯場啦 但睇到中段先發覺呢套野既精妙之處 Sharon Stone演得奸得黎,講野又不乏說服力,令人好有信佢又唔係,唔信佢又唔係既感覺 劇本都寫得唔錯,往往留下俾人思考既空間 係就係開頭俾較悶,頂得住既話,之後絕對唔會令你失望 唔好以為套戲係賣肉就卻步 都唔好再話咩Sharon Stone老喇仲好鬼睇咩之類既野 呢套野Sharon Stone絕對做得非常出色,不可不看~

當我睇完...
Sharon Stone真係老左DD。
我隔離個人係訓左既。
我覺得劇情都ok呀。
但真係唔覺係三級喎。
我都想睇下<<本能>>

0 Comments:

Post a Comment

<< Home