Saturday, May 06, 2006

好忙好動氣

嘩﹗今日真係忙,一早返去準備下一陣要開家長會d野啦,點知開會先老細搵左我入去傾下個星期六d野,唉﹗又要咁又要咁...。一開完會,都成12點幾,又入去傾.....有人要走...有人又要走...only me 繼續做,有d同事唔好意思咪幫下我囉。不過最勞氣係既banner公司,我以最高既速度去完成個banner design 仲做好哂稿啦﹗佢話要jpg,我咪用jpg,呀...佢又話開唔到,又要我用photoshop,咁我冇嘛,得photoimpact,又話唔得,但又要我一定個file要係jpg,真係令我唔明白。當我晚上努力緊既時間,我接到消息,公公又要入院,點解次次都係咁,係我最忙既時候就最多野要去兼顧。anyway,朋友真係最可貴,r字頭既俾到一線光我。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home