Wednesday, July 12, 2006

不幸~~可惜

昨晚~~我聽到一個電話,本來以為係一個好耐都冇聯絡既朋友打來,好開心咁聽,順便鬧下人啦﹗點知,不來係佢女朋友打來。第一句:「lin姐(他改我的名字),我係xx,xx今朝去左呀,我等登打來通知你,因為我知你成日同佢傾心事。」聽完,我只係除左問佢發生左乜事,問候下對方同佢d家人,我真係唔知可以做d乜。一個好人、一個年青既人,就係咁離開左我。...當我知道,不來佢自己都唔知自己去左既時候,內心真係有好多矛盾。人就咁去左咪幾舒服,但係自己去左都唔知,又好似唔係咁好。我真係唔知...近排真係發生左好多唔開心既事呀﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home