Saturday, July 01, 2006

我打羽毛球

做下運動身體好,除左去做gym之外,會加一個做運動新活動,就係打羽毛球喇﹗今日係第一次,book左8-9pm,試打一個鐘,希望我頂到啦﹗
首先5:45pm進食左我既晚餐,之後就去買左對羽毛球鞋,跟住就去運動場睇下d人打下波,做下心理準備。一開波,10球有9球接唔到,仲俾d唔識既人笑,情境就係我開波,人地打過來,我就好似接波咁,不過個波就係我身邊跌左係地下,唔夠15mins,我有d頭暈,成個人好紅,好似會爆血管咁,真係好驚。不過休息左一陣就好d喇﹗因為找到個原因,可能係我成人彎腰起身拾羽毛球既關係,之後我就被安排只係打,唔駛執,個波係身邊地下就有人過來幫我執。哈哈﹗真係好似好好多喎﹗出左好多汗,對腳係過程中冇痛過,只係隻右手既膀頭有d痛,不過都忍到。最後終於都完成一個鐘既羽毛球活動。諗住去book場,不過唔岩時間。而家真係好累..仲有d肚餓,放心我要努力,我唔會食野住。
p.s我見到佢好似都好累,可能成人走來走去執波仔掛。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home