Friday, February 29, 2008

聚會

星期四同朋友係apm食飯,日路食住我最愛既日本野,日路傾談左好多為將來作打算既事情,亦有談天說地,感覺so relax。相信來緊既日子都真係要好好plan下囉!
今日就同一班新同事去左九龍灣打邊爐,感覺都好開心,起碼我有笑到眼水鼻水都噴出來。其實要去認識一班新朋友都唔難,只要大家都要用心去溝通咪得囉!當然人大左,都係小心d好。不過以我為人,都係口不擇言,有碗話碗架啦!
不同既朋友聚會就令我想起,早前一位老友攬左一個"S M PARTY",真係好可惜我出席唔到,但係感覺好新鮮,參加者係來自攬手不同地方認識的朋友,就係一個地方同一個人物把大家連埋一齊。其實聚會真係可以有好多種:二個人把酒暢談也好、三五知己互訴心聲也好、七姑八婆既吹水飯局也好、過十人既PA地也好。相信不同既聚會都可以令人有舒懷既感覺,只少起碼都可以減減工作上既壓力啦!

Labels: ,

1 Comments:

At 5/3/08 5:31 PM, Anonymous Anonymous said...

喂, 好耐無見啦, 我哋幾時可以聚一聚呀 ? Ching

 

Post a Comment

<< Home